Thank you for this initiative. Great work indeed. [www.tinyurl.com/stopcovid]
I am sending you the Xhosa language, (one of South Africa's official languages) to incorporate into the design.
1. Stop the spread of COVID 19 = Nqanda ukwanda kwentsholongwane ye COVID 19
2. Avoid close contact with sick people = Lumkela ukuba kufuphi nabagulayo. Tsalela le nombolo isemthethweni xa unokugula (WHO, National CDC 0800 029 999)
3. Stay at home, to avoid spread of the virus = Hlala usekhaya ukunqanda ukusasazwa kwalentsholongwane
4. Avoid Touching - your eyes, nose, face & mouth = Lumka-ungazibambi ngezandla, emehlweni , empumlweni, ebusweni, kwanasemlonyeni.
5. Avoid crowded areas - stay at least 1.5 m away from people = Lumkela ukuba kwindawo enabantu abaninzi, kangangomthamo ongama 1.5 meters kufuphi komnye umntu.
6. Wash you hands regularly with soap and water for at least 20 seconds = Hlamba izandla zakho roqo ngesepha namanzi imizuzwana engama 20.
7. Use alcohol-based sanitizer for your hands and disinfect touched areas = Ngokusebenzisa isibulala-ntsholongwane, hlamba roqo izandla zakho kwa nakwiindawo ezifikeleleka lula.
University of Pretoria
HIFA profile: Kuku Voyi is chair of the School of Health Systems and Public Health, University of Pretoria, South Africa. Kuku.voyi AT up.ac.za